Storing M2512 0098 (Prioriteit 2)

Major incident KVK producten KVK API KVK Handelsregister Zoeken API KVK Handelsregister Basisprofiel API KVK Handelsregister Vestigingsprofiel API KVK Handelsregister Naamgeving API
01-12-2025 10:56 CET · 5 uren, 37 minuten, 20 seconden

Update

Opgelost

De storing met met KVK API is opgelost.
Je kunt weer gebruik maken van deze dienst zoals je van ons gewend bent.

01-12-2025 · 16:32 CET
Wordt onderzocht

Helaas hebben wij op dit moment nog steeds een storing met
KVK API.

Dit heeft tot gevolg dat sommige klanten geen informatie meer kunnen opvragen via de KVK API koppeling. We willen nog steeds benadrukken dat een beperkt aantal klanten last heeft van deze storing.

Heb je ook last van deze storing? Dan vernemen we dit graag ook van jou.

Op dit moment wordt aan de oplossing gewerkt.
Er nog geen oplostijd beschikbaar.

Je ontvangt de volgende update omstreeks 16:45

01-12-2025 · 16:09 CET
Wordt onderzocht

Helaas hebben wij op dit moment nog steeds een storing met
KVK API.

Dit heeft tot gevolg dat sommige klanten geen informatie meer kunnen opvragen via de KVK API koppeling. We willen nog steeds benadrukken dat een beperkt aantal klanten last heeft van deze storing.

Heb je ook last van deze storing? Dan vernemen we dit graag ook van jou.

Op dit moment wordt aan de oplossing gewerkt.
Er nog geen oplostijd beschikbaar.

Je ontvangt de volgende update omstreeks 15:45

01-12-2025 · 14:58 CET
Updaten

Helaas hebben wij op dit moment nog steeds een storing met
KVK API.

Dit heeft tot gevolg dat sommige klanten geen informatie meer kunnen opvragen via de KVK API koppeling. We willen nog steeds benadrukken dat een beperkt aantal klanten last heeft van deze storing.

Heb je ook last van deze storing? Dan vernemen we dit graag ook van jou.

Op dit moment wordt aan de oplossing gewerkt.
Er nog geen oplostijd beschikbaar.

Je ontvangt de volgende update omstreeks 13:45

01-12-2025 · 12:46 CET
Wordt onderzocht

Helaas hebben wij op dit moment een storing met KVK API.

Dit heeft tot gevolg dat sommige klanten geen informatie meer kunnen opvragen via de KVK API koppeling. We willen benadrukken dat een beperkt aantal klanten last heeft van deze storing.

Heb je ook last van deze storing? Dan vernemen we dit graag ook van jou.

Op dit moment wordt aan de oplossing gewerkt.
Er is geen oplostijd beschikbaar.

Je ontvangt de volgende update omstreeks 12:00

01-12-2025 · 10:56 CET

← Terug