Storing M2308 1310 (Prioriteit 1)

Klein incident KVK producten KVK API KVK Dataservice KVK diensten Diensten voor notarissen ORN - Online Registreren Notariaat NAU - Notaris Applicatie UBO DAE - Digitale Afgifte Exportdocumenten KVK Dataservice Inschrijving KVK Dataservice Vestiging KVK Uittreksel UBO-register Uittreksel Handelsregister (Digitaal gewaarmerkt) Jaarrekeningen Overzicht Deponeringen
09-08-2023 09:26 CEST · 5 dagen, 3 uren, 30 minuten, 30 seconden

Update

Opgelost

Op dit moment liggen onze diensten niet meer onder een DDoS aanval. Afgelopen weekend zijn de diensten nauwlettend in de gaten gehouden en gemonitord. De diensten staan weer wereldwijd open en we hebben de nodige maatregelen getroffen.

14-08-2023 · 12:53 CEST
Toezicht

Momenteel heeft KVK te maken met een DDoS-aanval. KVK treft hiervoor maatregelen. Vanuit Nederland, België en Ierland is KVK.nl beschikbaar. De diensten zijn buiten Nederland, België en Ierland nog niet beschikbaar op KVK.nl. We werken hard aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.

11-08-2023 · 14:24 CEST
Toezicht

Momenteel heeft KVK te maken met een DDoS-aanval. KVK treft hiervoor maatregelen. Vanuit Nederland en België is KVK.nl beschikbaar.
De diensten zijn buiten Nederland en België nog niet beschikbaar op KVK.nl.
We werken nog steeds hard aan een oplossing.

Excuses voor het ongemak.

11-08-2023 · 12:11 CEST
Toezicht

Momenteel heeft KVK nog steeds te maken met een DDoS aanval. KVK treft hiervoor maatregelen. Hierdoor kan je hinder ondervinden met onze dienstverlening op KVK.nl.
De diensten staan voor Nederland en België open. De diensten zijn buiten België en Nederland nog niet beschikbaar. We werken nog steeds hard aan een oplossing.

Excuses voor het ongemak

10-08-2023 · 18:02 CEST
Toezicht

Momenteel heeft KVK nog steeds te maken met een DDoS aanval. KVK treft hiervoor maatregelen. Hierdoor kan je hinder ondervinden met onze dienstverlening op KVK.nl.
De diensten staan in Nederland open. De diensten zijn buiten Nederland nog niet beschikbaar. We werken nog steeds hard aan een oplossing.

Excuses voor het ongemak

10-08-2023 · 14:25 CEST
Toezicht

Momenteel heeft KVK nog steeds te maken met een DDoS aanval. KVK treft hiervoor maatregelen.
Hierdoor kan je hinder ondervinden op KVK.nl en met onze dienstverlening.
De diensten in Nederland staan open. De diensten zijn buiten Nederland nog niet beschikbaar. We werken nog steeds hard aan een oplossing.

Excuses voor het ongemak.

10-08-2023 · 10:46 CEST
Wordt onderzocht

Momenteel heeft KVK te maken met een DDoS aanval.
KVK treft hiervoor maatregelen.
Hierdoor kan je hinder ondervinden op KVK.nl en met onze dienstverlening zoals bestellen en wijzigen van producten.

Tot nader order zal er geen update worden verstuurd.

Excuses voor het ongemak.

09-08-2023 · 18:38 CEST
Updaten

Momenteel heeft KVK te maken met een mogelijke DDoS aanval. KVK treft hiervoor maatregelen. Hierdoor kan je hinder ondervinden op onze website en met onze dienstverlening.

Tot nader order zal er geen update worden verstuurd.

Excuses voor het ongemak.

09-08-2023 · 12:40 CEST
Updaten

Helaas hebben wij op dit moment nog steeds een storing met DAE, diensten voor Notarissen, KVK API en KVK dataservice.
Dit heeft tot gevolg dat deze diensten en producten niet beschikbaar zijn.

Wij werken hard aan een oplossing.

Er nog geen oplostijd beschikbaar.

Meer informatie ontvang je omstreeks 13:00

09-08-2023 · 11:56 CEST
Wordt onderzocht

Helaas hebben wij op dit moment nog steeds een storing met DAE, diensten voor Notarissen, KVK API en KVK dataservice.
Dit heeft tot gevolg dat deze diensten en producten niet beschikbaar zijn.
Wij werken hard aan een oplossing.

Er nog geen oplostijd beschikbaar.

Meer informatie ontvang je omstreeks 12:00

09-08-2023 · 11:00 CEST
Wordt onderzocht

Helaas hebben wij op dit moment nog steeds een storing met DAE, KVK API en KVK dataservice.
Dit heeft tot gevolg dat deze diensten en producten niet beschikbaar zijn.
Wij werken hard aan een oplossing.

Er nog geen oplostijd beschikbaar.

Meer informatie ontvang je omstreeks 11:00

09-08-2023 · 10:13 CEST
Probleem

Helaas hebben wij op dit moment een storing met KVK API en DAE.
Hierdoor kun je op dit moment beperkt gebruik maken van deze diensten.
Wij werken hard aan een oplossing.

Meer informatie ontvang je omstreeks 10:00.

09-08-2023 · 09:26 CEST

← Terug